Počet položek: 0

Celková cena: 0 Kč

Zapomněl-la jste heslo?

Péče o oči, uši, zuby Vetmedix

K povinnostem každého majitele určitě patří čištění uší a očí u psů. Čištění uší je dobré provádět pravidelně, slouží jako prevence před různými ušními parazity. U nás můžete zakoupit kapky do uší pro psy, které jsou vybaveny ušními kapátky pro snadné dávkování. Péče o oči spočívá v čištění očního okolí a odstřihávání chloupků, které by omezovaly rozhled vašeho pejska. Použití, dávkování a uchovávání je uvedeno až u konkrétních produktů. Všechny naše produkty jsou určeny k volnému prodeji. Čistění zubů u psů je mnohdy nezbytnou a nepříjemnou činností. V našem obchodě kromě granulovaných krmiv, která přispívají k odbourávání zubního plaku a kamene zakoupíte také zubní kartáčky, pasty, hračky na čištění zubů, různé pamlsky a ústní spreje. Zubní pasta pro psy omezuje tvorbu zubního kamene a působí antibakteriálně. Péče o zuby je důležitá u štěňat i dospělých psů, je prevencí před závažnými onemocněními psího chrupu.

Upřesnit výběr

značka Beaphar Bioveta Candioli Canina pharma ICF Karlie M+H Vet Platinum TopVet Trixie Vetmedix Vétoquinol Virbac Zolux

Vybrané produkty lze

Skladem ve slevě v akci